Személyre szabott edzésterv

Számtalan edzésterv kering a neten, de ezek egyike sem személyre szabott.

A legtöbb ember igényli, hogy személyre szabottak és egyediek legyenek, hiszen nincs két egyforma ember, de egyforma szervezet sem.

Az a különbség az interneten találtak között és a személyre szabott edzésterv között, hogy amíg az egyik egy általános, mindenki által elvégezhető, de alapjába nézve nem veszi figyelembe az egyéni igényeket, mint pl.: a kort, nemet, életkörülményt, bioritmust, valós edzettségi szintet, stb..

Addig a másik egyéni igényeket nézve személyre szabottak.

Tehát a te előre meghatározott és konkrét céljaidat fogják szolgálni. Figyelembe veszi az egyéni adottságaidat és a te egyedi igényeidhez igazodik, ahhoz hogy a lehető leggyorsabban érd el a kitűzött céljaidat.

Igényelhető otthoni és edzőtermi edzésterv

Otthoni edzésterv

Azoknak ajánlom, akik most szeretnének belekezdeni a rendszeres mozgásba, és ezt otthoni környezetben akarják elkezdeni.

Az otthoni edzés nagy előnye, hogy kényelmes, praktikus, senkihez sem kell igazodni/ alkalmazkodni, idő/ költséghatékony, a napirendünkbe rugalmasan beilleszthető.

Nem kell utaznunk a teremig, így időben hatékony választás, és persze a bérlet ára is megspórolható. Vásárolhatunk saját sporteszközöket, ha már kellő önismerettel rendelkezünk, a lényeg, hogy ne csak porosodjanak valahol a lakásban, hanem használjuk is azokat.

Edzőtermi edzésterv

Az edzőtermi edzéstervet azoknak ajánlom, akik szeretnének elkezdeni fitness terembe járni, vagy már jártasabbak az edzőtermek világába, ismerik a gépek és a kézi súlyzók használatát.

Az edzőtermi edzés előnye, hogy nagyobb ütemben tudunk fejlődni, a gépek és súlyzók segítségével az edzés is összetettebb, hatékonyabb lesz.

A közösség segítségével igazi motivációra tehetünk szert, de ennél is jobb, ha személyi edzőt fogadunk magunk mellé, akivel hamarabb elérhetjük a céljainkat, ami fenntartható és tartós eredményt garantál, a hibázási lehetőségek pedig minimalizálva vannak.

Legyen bármi a célod, válaszd azt , ami a legmegfelelőbb számodra és az elvégzett tesztek valamint az egyéni céljaidat figyelembe véve állítom össze az edzéstervedet.

FittAnyuka

Várandósság alatti edzés

Ha egy kismama szeretné magát megkímélni a várandósság alatti túlzott hát és derékfájástól, ahogy egyre nagyobb lesz a pocakja, akkor a legjobb megoldás erősíteni a mélyizmokat és szülész felkészítő gyakorlatokat végezni, amik segíteni fognak a vajúdásban.
fittanyuka-traineralexa-02

Várandós edzésprogram

A várandósság alatt szeretnéd megőrizni a fittségedet és a formádat?

Félsz az elhízástól és az állóképességedet sem szeretnéd teljesen elveszíteni?

Milyen edzésprogramot csinálhatsz?

Ezt az edzésprogramot úgy hoztam létre, hogy a várandósság alatti folyamatos mozgás segítsen formában maradni, csökkenve az ágyéki gerinc szakasz homorulatát, ezáltal a derék és hátfájást, pihentetőbb alvás, erősebb a medencealapi izmok, javítja a közérzetet, megkönnyíti a szülés folyamatát, és nem utolsó sorban sokkal gyorsabban és könnyebben fogjuk visszanyerni alakunkat a pici világra jötte után. 

A várandósság alatti edzés egyik fontos alapja a teherbeesést megelőző minimum féléves sport múlt. Amennyiben a kismama nem edzett előtte, ez nem az ideális időpont a sportolás elkezdéséhez. 

Fontos, hogy mielőtt várandósan sportolni kezdünk (még ha rendelkezünk is sportmúlttal) konzultáljunk szülész-nőgyógyásszal. 

A terhesség alatti rendszeres testmozgás előnyei:

  • A torna csökkenti a depressziót, az ingerültséget, feszültséget
  • Hozzásegít a könnyebb, rövidebb vajúdáshoz
  • Serkenti a vérkeringést, könnyebb szülést tesz lehetővé. 
  • A tornázó kismama elsajátíthatja a szüléshez fontos helyes légzés- és relaxációs technikát. 

Aki terhessége alatt is tornázik, egészségesebbnek, kiegyensúlyozottabbnak, csinosabbnak érzi magát, a szülés után is hamarabb nyeri vissza alakját.

Továbbá, a cukorbeteg nők számára nagyon fontos a torna, testedzés legalább a terhesség előtt egy évvel el kezdhető, illetve fontos a fizikai aktivitás fenntartása a várandóság folyamán. 

A terhesség előtti rendszeres sportolás jelentős mértékben csökkenti a GDM (gestatios diabetes) gyakoriságát, ezáltal normalizálja a vércukorszintet. 

A személyi edzéshez edzőteremben vagy az otthonodban előre egyeztetett időpont foglalás és megbeszélés szükséges, amit itt megtehetsz. >>Katt<<

Személyi edzés >>Katt<< 

A várandóság után, Fittanyuka

Felesleges kilókkal küzdesz? 

Megváltozott a tested? 

Szeretnéd visszanyerni a régi formád?

Feszesebb formát szeretnél, de nem tudod hogyan kezdj hozzá és mit csinálj? 

Kevés időd jut magadra? 

Nem tudod hogyan táplálkozz, hogy rövid időn belül látványos eredménye legyen? 

A szülés utáni program

A programot szülész-nőgyógyásszal egyeztetés után 6 héttel a szülést követően kezdhető el fokozatosan a mozgás rendszeressé tétele. (A tejtermelést nem veszélyezteti!) 

A várandóság utáni szakaszban cél az életmódformálás, a helyes étkezés kialakítása, a fizikai képességek javítása, és a testzsírszázalék egészséges normál közötti csökkentése. 

A program tartalmaz: 

  • Anamnézis ( kérdőív- adatlap felvétele, kiküldése)
  • 8. hetes Aktív együttműködés
  • 2-5-8 hetes kontroll. 
  • Heti 2x személyi edzés edzőteremben vagy az otthonodban. 
  • Személyre szabott egyéni baba-mama torna otthoni körülményekre szabott edzésterv. 
  • Személyre szabott egyéni babatámogató étrend
  • Szakmai tanácsadás 1 x 30 perc 
  • Vitamin és táplálékkiegészítő megtervezése.

Vedd fel velem a kapcsolatot!